
BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM
Szkolenie dla Instruktorów, DiveMasterów, właścicieli Szkół i Baz Nurkowych
Psychologia relacji z klientem
– relacja zawodowa – zasady i etyka
– relacje prywatne i osobiste – plusy i zagrożenia
– budowanie zespołu, grupy Klientów
– budowanie zaufania i wiarygodności
– Twoje otoczenia a wpływ na Twój wizerunek w oczach Klienta
– warsztaty – symulacje technik wpływania na zrachowania zespołu i grupy
Wizerunek biznesowy
– uczciwość się opłaca zawsze – moje wartości i etyka zawodowa
– wizerunek osobisty – Instruktor, Nurek, Trener, Mentor
– wizerunek ofertowy i PR
– wizerunek merytoryczny – jakość Twojej pracy
– wizerunek społeczny – zarządzanie rekomendacjami
– warsztaty i case stady symulacje technik wpływania na zrachowania zespołu i grupy
Zaufanie do Mentora – Mojego Instruktora
– jak być mentorem – co oznacza mentoring
– coachingowe – nowoczesne metody pracy z kursantem, przekazywanie wiedzy
– coachingowe metody motywacji i wsparcia podczas kursu
– etapy procesu szkoleniowego osoby dorosłej i dziecka
– warsztaty i case stady – psychologia rozmów, kontaktu, budowania autorytetu i zaufania
Szkolenie trwa (8 x 45min) x 2 dni plus jeden dzień sesja folow up
W cenę wliczone jest prowadzenie zająć, catering, certyfikat, sala szkoleniowa, materiały dla uczestników, konsultacje indywidulne do 12 miesięcy od szkolenia.
Trener prowadzący szkolenie: Sebastian Trzaska – Doradca i coach ds strategi i rozwoju personalnego w ANACCO Advisors and Trainers
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat firmy szkoleniowej ANACCO Advisors and Trainers o ukończeniu profesjonalnego kursu rozwoju umiejętności w zakresie technik szkoleniowych i prowadzenia szkoleń
Koszt grupy szkoleniowej (8-12 osób) 2 dni plus sesja folow up (1 dzień)
9 500,00 +VAT
Koszt szkolenia indywidualnego
6 000,00 +VAT